2017 m. lapkričio 19 d., sekmadienis

My life baggage: Prancūzijos Rivjera

Ir kai tu tikrai ko nors trokšti, visas pasaulis slapta padeda tau įgyvendinti šį troškimą (Paulo Coelho).
                                                                                                 ***
   Antradienis. Sėdime įsitaisę ant suoliuko, esančio apžvalgos aikštelėje, ir žiūrime į atsiveriantį vaizdą, į verdantį gyvenimą aplinkui, į tvyrančią ramybę kalnuose ... Toje idiliškoje akimirkoje iškyla klausimas: kodėl taip yra? Susirandi užsiėmimą, kuris paskaidrintų dieną, bet kai reikia, tuo užsiimti sugalvoji milijoną ir vieną priežastį, kad tik šiandien TO nedaryti. Ar jums yra taip buvę? Tikiu, kad ir ne vieną kartą.
   O vakare atsidarius el.pašto paskyrą nustembu radusi laišką su nuoroda į video, o video tema - "Kodėl atidėliojame? (3 pagrindinės priežastys)".

Žvilgsnis į Antibes @Prancūzija

Dabar keliaukime į prabangą alsuojančią Prancūzijos Rivjerą. Prieplaukoje tviska jachtos, pakrantėje - vilos ir prabrangūs viešbučiai, o centre - garsiausių prekinių ženklų parduotuvės bei aukščiausios klasės automobiliai.
 Nenuostabu, kad žydrąją pakrantę yra pamėgusios žvaigždės. Tai lyg turtuolių prestižo reikalas turėti namus arba bent atvykti atostogų į Prancūzijos Rivjerą. Ir mes čia praleisime savaitę!

Pakeliui į Cannes @Prancūzija

Vieną dieną nusprendžiame paskirti Cannes miestui. Bet gavosi taip, kad didžiąją dienos dalį praleidome kelyje į/iš Cannes. Šiandien pėstute įveikėm apie 25 km.
   Cannes yra laikoma festivalių sostinė. Tikriausiai nėra tokio žmogaus, kuris nežinotų kasmet vykstančių filmų ir reklamų festivalių, kurie vyksta būtent mano minimame mieste.
 Vienas iš pagrindinių užsiėmimų Cannes galėtų būti pasivaikščiojimas La Croisette. Vaikštinėjant pakrante yra puiki galimybė apžiūrėti jachtas, viešbučius, parduotuvių vitrinas, automobilius. Prabanga atsiskleidžia einant vienu keliu!
  Vyras prieš porą savaičių pasidalino straipsnio dalimi, o dabar noriu pasidalinti su jumis tik viena citata iš to paties straipsnio. Citata skamba taip "važiuosi ten pat, kur ir su bet kokia kita mašina, bet išdidus sėdėdamas savo tuštybės karietoje".

Prabanga Cannes @Prancūzija

Prabanga Cannes 2 @Prancūzija

Atvykę į Monaco atsiduriame spindesio ir prabangos oazėje. Sunku patikėti, kad lankomės vienoje mažiausių valstybių pasaulyje.

Monaco @Monakas

Monaco gerai žinomas kazino lošėjams, todėl Monte Carlo kazino pritraukia turtingus turistus iš viso pasaulio. Paprastesniam turistui telieka pasivaikščioti po aikštę prie kazino, galbūt pasiseks pamatyti kokią žvaigždę.
   Keliaujant tenka susidurti su įdomiais faktais susijusiais su kazino. Pavyzdžiui, Monaco gyventojai neįleidžiami į kazino. O Indijoje kazino yra įsikūrę ant vandens. Bulgarijoje - nemokami gėrimai žaidėjams.

Monte Carlo kazino @Monakas

Čia kiekvienais metais užsuka ir Formulė-1 gerbėjai. Monaco  vykstančios lenktynės yra ypatingos tuo, kad lenktynės vyksta siauruose miesto gatvėse. O mes apsilankėme prie Sainte - Devote koplyčios, pro kurią pravažiuoja ir Grand Prix lenktynininkai.

Sainte - Devote koplyčia @Monakas

Princas norėdamas įprasminti žmonos atminimą įkūrė Princess Grace Rose Garden - rožių sodą, kuriame auga 8000 rožių krūmų iš 300 skirtingų rūšių. Ypatingos rožės yra pavadintos karališkos šeimos princų ir princesių vardais.
   Sode galima pasivaikščioti apžiūrinėjant rožes arba tiesiog atsipalaiduoti ant suolelio.

Rožių sodas @Monakas

Tik įėjus į sodą iš karto įkvepiu salstelėjusį rožių aromatą, kuris nukelia į vaikystės prisiminus, į kiemą, kuriame užaugau. Šalimais esančiame kieme buvo labai didelis rožių krūmas, kuris vasarą sužydėdavo mažais baltais žiedais ir skleisdavo svaiginantį aromatą.

Garsiojoje Prancūzijos Rivjeroje galima rasti vietą, kuri nėra okupuota blizgesio, išaukštintos prabangos, o miesto gatvelėse slypi tikrumas ir besiskleidžiantis žavesys. Visa tai yra Antibes.

Antibes senamiesčio aikštė @Prancūzija

Nors miestelis nėra didelis ir pramogų jame daug nerasite. Bet gali užtekti ir pasivaikščiojimo senamiestyje, siauromis, vingiuotomis gatvėmis su kavinukėmis ir restoranais, mažomis parduotuvėlėmis.

Antibes senamiesčio gatvė @Prancūzija

Be senamiesčio gatvių dar galima apsilankyti Fort Carre, kuriame galima susipažinti su įdomia istorija arba tiesiog pasilipus ant uolos išvysti uosto vaizdą iš viršaus.

Vaizdas į uostą @Prancūzija

Ir galiausiai novatoriška Nomade skulptūra, kuri suregzta iš skirtingų raidžių. Milžiniška žmogaus skulptūra žvelgdama į jūrą asocijuojasi su paslaptimis ir nuotykiais.

Nomade skulptūra @Prancūzija

Vieną iš paskutiniųjų pusdienių praleidžiame su Sauliaus dėde gamtos apsuptyje. Visada kopiant i kalną tikiuosi, kad vaizdas galutiniame taške atpirks kopimo sunkumus. Šį kartą vaizdas tikrai nenuvylė. Ir tuo mėgavomės tikriausiai porą valandų. Sunku iš tiesų pasakyti, nes paskutiniais mėnesiais laiko nuovoka yra pasiėmusi atostogų.

Vaizdas nuo kalno @Prancūzija

Priartėjome prie post'o pabaigos. Žydrojoje pakrantėje aplankėme paskutinį giminaitį. Dabar mes lauksime svečių. Tai kas į svečius?
 Prieš išvykstant iš Prancūzijos užsukame į didžiausią viduramžių miestą Europoje - Carcassonne. Tai lyg viduramžių pramogų parkas. Carcassonne juosia siena, kurią jungia 52 bokštai.  Vaikštant senovinėmis miesto gatvėmis sunku ir patikėti, kad šiandien čia gyvena apie 50 nuolatinių gyventojų. Carcassonne 1997 m. įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą.

Carcassonne @Prancūzija

Internete radau informacijos, kad įėjimas kainuoja apie 10 Eur, o mes po senovinį miestą vaikščiojome nemokamai. Matyt, likome kažko nepamatę. Bet tuo pačiu pasigrožėjome kaip vakare Carcassonne apšvietimas suteikia šiltą švytėjimą.