2017 m. kovo 12 d., sekmadienis

My life baggage: Baliukai keliauja į Amed'ą (1 dalis)

Skaičiuojant paskutines likusias dienas Balyje, leidžiamės į paskutinį žygį po Balio salą. Numatomas kelionės maršrutas: Canggu - Amed - Kintamani - Lovina - Canggu, t.y. apie 300 km.
                                                                                                  ***
  Kovo 8-osios rytą papusryčiaujame mėgstamiausioje Canggu kavinukėje - Satu Satu Coffee Company, pajudame link Amed'o. Pakeliui du priverstiniai sustojimai dėl sprogusių motorolerio padangų. Rankų pirštų nebeužtenka suskaičiuoti, kiek kartų keitėme padangas per 5 mėnesius. Tik šios kelionės metu pirmą kartą keitėme ir priekinę padangą. Vienos padangos kaina su pakeitimu - 50 000 rupijų (apie 3.50 Eur).

Vaizdas pakeliui į Kintamani @Bali

Kad kelionė neprailgtų ir neišvargintų, pakeliui sustojame pasistiprinti Blue Lagoon paplūdimyje (apie paplūdimį galite paskaityti čia). Už parking'ą sumokame 2 000 rupijų (apie 0.14 Eur).

Blue Lagoon paplūdimys @Bali

Vaizdas pakeliui į Amed'ą @Bali

Pasiekę Amed'ą susirandame užsakytą viešbutį (viešbutis užsakytas per booking.com - Sudi Homestay, Amed). Keliukas iki viešbučio pasitikėjimo nekelia, bet kambarį gauname antrame aukšte su vaizdu į jūrą. Pasidėję daiktus kambaryje, išvažiuojame pasižvalgyti po apylinkes ir tuo pačiu pavakarieniaujame. Sustojame prie kavinės "Sunset Point", meniu maisto atžvilgiu nieko daug nežadantis, bet dėl atsiveriančios panoramos, kaip sakoma, galima ir pakentėti.

Panorama Sunset Point @Bali

Šiandieninės kelionės metu įveikėme apie 100 km. Todėl pasiekę princesės lovą užmiegame besiklausydami bangų mūšos.

Vaizdas iš viešbučio balkono @Bali

Kovo 9-osios rytą pradedame pusryčiais ir šiandienos pirmosios dienos pusės planas - snorkeling'as. Išsinuomojame įrangą už 50 000 rupijų vienam žmogui (apie 3.50 Eur). Pirmoji vieta, kurioje buvo galima išsinuomoti mažo dydžio plaukmenis. Kaip buvo lengva nardyti su plaukmenimis. Snorkeling'ui pasirinkome Jemeluk paplūdimį, Amed. Tiek Gili T saloje, tiek Amed'e esu patenkinta snorkeling'u, galėjau skirtingose vietose pamatyti skirtingą florą ir fauną. Atvažiavus prie paplūdimio paprašė susimokėti ir už motorolerio parkingą, ir už snorkeling'ą. Kadangi daugiau pinigų nebuvome pasiėmę, tai teko vietiniams pažadėti, kad grįšime vėliau su pinigais ir dar papietausime jų restorane. Deja..
  Po snorkeling'o grįžę į viešbutį nusimaudome viešbučio kieme po įrengtu dušu, papietaujame žavingai įrengtoje kavinėje "Meeting Point" ir toliau tęsiame kelionę.

Lauko dušas @Bali

Šiandiena turime pasiekti Kintamani, kuris yra nutolęs apie 54 km nuo Amed'o. Kaip navigaciją naudojamės "maps.me" app'su ir nesame turėję problemų. Šioje vietoje prasideda linksmoji kelionės dalis. Maršrutas driekiasi per vaizdingas vietoves, bet motoroleriai pradeda "rodyti ožius", kai reikia įvažiuoti į statų kalną. Toks kalnas laukia ne vienas priešaky ir taip 11 km iki kalno viršūnės. Vyrukam reikėjo ir motorolerius pastumti į kalną, ir merginom pėstute kopti į kalną. Taip vargome apie 2 km kopiant į kalną, o paskui liko įveikti ne ką mažiau statų nusileidimą nuo kalno, kuris tęsiasi 1 km. Sulaukėme pagalbos pasiūlymų iš vietinių, kurie siūlėsi motorolerius užtraukti į kalną už 50 000 rupijų (apie 3.50 Eur) arba merginas užvežti į kalno viršūnę. Susidariusią situaciją priėmėme kaip iššūkį, kurį džiaugsmingai įveikiame ir kelionė tapo tik dar linksmesnė. Vargais negalais pasiekiame viešbutį, pavakarieniaujame ir keliaujame į sapnų karalystę. Rytoj mūsų laukia nauji iššūkiai!

Vaizdas pakeliui į Kintamani @Bali

Žadintuvas nuskamba 03.00 nakties. Ar mes pasiruošę iššūkiams?