2017 m. balandžio 9 d., sekmadienis

My life baggage: Pažintis su nuodėmių miestu

Antrą savaitę būdami Tailande, vieno vakaro metu nusprendėme pabėgti iš betono džiunglių, t.y. Bankoko. Nupirkti autobuso bilietai mus nubloškė į Pattaya. Šiandiena suprantame, kad sprendimas vykti į Pattaya buvo šiek tiek skubotas.

***
 Sekmadienį iš pačio ryto žingsniuojame iki autobusų stotelės ir lauksime autobuso nr. 3. Kiek prisimenu Klaipėdoje tokiu numeriu pažymėtas autobusas nuvežtų iki ligoninių kvartalo. Kadangi svarbi yra kiekviena minutė, tai mus ištinka "kiaulystės dėsnis". Autobusas nuvažiuoja palei nosį nesustodamas mūsų stotelėje, o mes dar bėgome iki stotelės su kuprinėmis, kurios sveria mažiausiai po 10 kg. Todėl lipame į kitu numeriu pažymėtą autobusą, tačiau iš jo išlipus reikės paeiti pėsčiomis iki autobusų stoties. Laukti 3 numerio autobuso nebeturime laiko.

Užrašas ant sienos viešbutyje @Tailandas

Vargais negalais pasiekę autobusų stotį, susirandame "skylutę" iš kur turime pasiimti bilietus. Autobuso bilietams Bangkok-Pattaya išleidžiame 273 batus (apie 7.42 Eur), kuriuos pirkome internetu. Beliko laukti išvykimo laiko. Apie 8 valandą ryto masė žmonių pakilo nuo kėdžių. Pagalvojau, kad autobusas išvyksta ir slapta tikiuosi, kad mūsiškis nebus pilnas. Bėgant sekundėmis ateina supratimas, kad ne dėl išvykstančio autobuso stotyje gyvenimas tiesiog sustojo. Pasirodo, kad per televiziją ir radiją yra transliuojamas Tailando himnas. Skambant himnui žmonės sustoja pagerbti tautiškos giesmės. Himnui pasibaigus stoties gyvenimas grįžta į vėžias.
  Autobusų stoties scena priminė perskaitytą knygą - George Orwell "1984-ieji". Rekomenduoju perskaityti ir tuo pačiu noriu pasidalinti viena citata, kuri man susisiejo su vaizdiniu autobusų stotyje: "Kad ir kur bebūtumėt, kad ir ką darytumėte, nepamirškite - Didysis Brolis jus stebi".
  Po 3-4 valandų kelionės pasiekėme viešbutį. Pats Pattaya miestas, bent pastatų atžvilgiu, pasirodo labiau prižiūrėtas ir šiuolaikiškesnis nei Bankokas, tai sukuria jaukumo įspūdį. Nežinau kodėl, bet aplinkos dėka galima pasijausti beveik kaip Ispanijoje. Pagrindinė gatvė, esanti arčiausiai viešbučio, primena atostogas Tenerifėje su draugų šeimyna. Nerūpestingos atostogos buvo su bananu likeriu!

Vaizdas primenantis atostogas Tenerifėje @Tailandas

Pradžioje minėjau, kad buvo skubotas sprendimas vykti į Pattaya. Šiandiena tokio sprendimo nebepriimtume, tai kažko per daugiausiai ir nenuveikėme būdami sekso turizmo rojuje.
 Pagrindinis veiksmas vyksta Waking Street. Tai pagrindinė gatvė su iš ja išsišakojančiais skersgatviais, kuriuose įsikūrę viešbučiai, restoranai, barai, naktiniai klubai ir kiti naktinio gyvenimo malonumai. Nuo 18.00 iki 02.00 gatvėje yra uždraustas automobilių ir motorolerių transporto priemonių eismas ir ji tampa "nuodėmių" gatve mieste.
 Dažniausiai matomas vaizdas Walking Street lankantis dienos metu - senjorai įsitaisę barų kėdėse. Vyriškos lyties senjorų gyvenimas nusidažo naujomis spalvomis lankantis/gyvenant Pattaya. Pašonę šildo mergaitės, kurios geriausiu atveju jiems tiktų į anūkes. Svarbiausia, kad yra abipusė nauda. Ką daugiau ir bepridurti šiuo atveju.

Walking Street @Tailandas

Vienas iš Walking Street skersgatvių @Tailandas

Palyginus su Baliu, kai buvome išsinuomoję motorolerį ir judėjimo buvo mažai, tai Tailande labai daug vaikščiojame. Kažkurią dieną papietavę netoli Walking Street iki viešbučio žingsniavome 5 km. Ir taip stengiames kasdien pajudėti aplinkui, patyrinėti aplinką. Vieną dieną išėjome pasivaikščioti palei paplūdimį įrengtu taku. Man toks pasivaikščiojimo takas priminė Gili T salą, kai ją apėjome per porą valandų. Taip bevaikštinėdami atsidūrėme prie Jomtien paplūdimio. Apie paplūdimį buvau skaičiusi internete, kad jį verta pamatyti. Dabar gailiuosi, kad nenufotografavau to vaizdo. Paplūdimys atrodo maždaug taip kaip Palangos paplūdimys turistų antplūdžio metu. Žiūrėk, kur dedi koją. Pasivaikščiojimą vainikuoja lietus, tai grįžtame į viešbutį kiaurai šlapi ir su arbūzu (1 vnt. - apie 0.96 Eur) po paranke. Azijoje atrandu pažįstamus vaisius iš naujo. Lietuvos nepasiekia tokie skanūs ir saldūs vaisiai, todėl dabar reikia lepintis į valias. Pradedu laukti grįžimo į Bankoką dėl mango smučio (kaina apie 1.40 Eur). Skonis neišpasakytas!

Pattaya paplūdimys @Tailandas

Vakarienė @Tailandas

Paskutinė aplankyta vieta, kuri tikrai yra verta dėmesio - Phratamnak kalnas ir aplinkui esantis parkelis. Tajai yra tokie žmonės, kurie tarkim įrengia parką ir viskas tuo baigiasi. Pas juos nėra jokių minčių apie parko prižiūrėjimą. Pakilus ant kalno viršūnės atsiveria Pattaya įlankos panorama. Tai vieta tinkanti stebėti saulėlydį, nors manau, kad gražiau žiūrėtųsi naktinis miestas. Man labai patinka vaikštinėti po miestą, kai pradeda temti po truputį ir įsijungia lemputės aplinkui. Toks magiškas laikas!

Pattaya panorama @Tailandas

Pattaya prieplauka @Tailandas

Tailando įlanka @Tailandas

Pattaya švyturys @Tailandas

Nejučia prabėgo ir antroji savaitė Tailande. Kitą savaitę sulauksime dar vieno svečio iš Lietuvos, tai mano sesės. Ir ateinančias 3 savaites Saulius bus pagerbtas tarp moterų. Pamenu, kai pirmą kartą buvau išvažiavusi į Olandiją, o po kelių savaičių viešnagės prie manęs prisijungė ir tėvai su sese. Prisimenu taip lyg vakar būtų įvykęs susitikimas. Kaip per visą traukinių stotį bėgome viena link kitos, kol galiausiai stipriai apsikabinome. Įdomu koks šį kartą bus susitikimas.