2017 m. vasario 26 d., sekmadienis

My life baggage: Penktadieninis balinėjimas Balio saloje

Skubu pasidalinti penktadieninės išvykos akimirkomis, kol kelionės nuotaika alsuoja į nugarą, o įspūdžiai - neišdilę. Tik sprendžiu galvosūkį dėl nuotraukų, niekaip neapsiprendžiu, kuriomis pasidalinti, nes atrodo viena už kitą yra vertesnė išvysti dienos šviesą.

***
   Balio saloje gyvename apie 5 mėnesius (kaip atsidūrėme Balio saloje galima paskaityti čia). Per tą laiką po truputį apsipranti ir susigyveni su tave supančia aplinka. Tačiau penktadieninės išvykos metu Balis parodė, kad turi dar kuo nustebinti. Tad ilgai nelaukus pradedu savo pasakojimą ir pristatau pirmąjį sustojimo punktą - apleistą lėktuvą. Taip, lėktuvą. Ar įsivaizduojate, kad jūsų rajone, tarp namų stovėtų lėktuvas, tikras lėktuvas? Ir aš tikrai nemeluoju, šis lėktuvas apsuptas gyvenamaisiais namais bei parduotuvėmis. Balio saloje galima aptikti ir daugiau tokių lėktuvų kaip šis. Netgi tampa populiaru nusifotografuoti prie/ant lėktuvo ar net lėktuvo viduje, todėl nepraleidžiu progos ir aš įamžinti šios akimirkos.

Lėktuvas @Bali

Nusa Dua kurortas - antrasis sustojimo punktas arba tiksliau kurortą apžiūrime važiuodami su motoroleriu. Šiame kurorte yra įsikūrę aukščiausio lygio viešbučiai, kurie išsiskiria ypatinga prabanga ir komfortu. Viešbučiai sukuria aplinką, kurioje galima mėgautis viskuo nekeliant kojos iš viešbučio teritorijos. Kurorte labai tvarkinga, švari aplinka, todėl atsiranda galimybė pamiršti, kur iš tiesų esi, nes tokioje aplinkoje jautiesi kaip Europos šalių kurortuose. Atvykus į Balį reikia jį pajausti, tačiau šiame kurorte manau to padaryti nepavyks.

Takas vedantis prie jūros @Bali

Keliaujame toliau iki Water Blow. Stovėjimo aikštelėje pasistatome motorolerį ir einame ieškoti Water Blow. Pirmiausiai atsiduriame dideliame parke, kur šiukšlės nesimėto, žolė prižiūrėta ir vėl savijauta kaip Europoje. Parko teritorija yra apsodinta medžiais iš skirtingų valstybių, kaimynės Lenkijos medį praėjome. Bevaikštant po parką radome vartus vedančius link Water Blow. Pirmo apsilankymo metu ši vieta manęs nelabai sužavėjo. Tačiau antro apsilankymo metu, didesnėms bangoms daužantis į uolas atsiskleidė įspūdingesnis reginys nei pirmąjį kartą. Todėl jei aplinkui nėra daug turistų, galima atsisėdus pasigrožėti gamtovaizdžiu ir pasiklausyti vandenyno mūšos bei pabandyti įsivaizduoti, kaip Water Blow atrodo, kai didžiulės bangos daužosi į uolas.

Parkas @Bali

Water Blow vartai @Bali

Water Blow @Bali

Sekantis kelionėje atrastas rojaus kampelis yra Gunung Payung
paplūdimys (apie paplūdimius galima paskaityti čia), kuris apsuptas žaliuojančiomis uolomis. Nusileidus laiptais į paplūdimį radome visišką ramybę. Balto smėlio paplūdimyje nesutikome nė vieno žmogaus, neskaitant vietinio, kuris atėjo būtent prie mūsų pašluoti smėlį. Kartais įdomūs būna tie žmonės! Ant uolos viršūnės pastatytas viešbutis, tad paėjus paplūdimiu galima rasti ir paplūdimio gultų. Esu įsitikinusi, kad iš viešbučio atsiveria nuostabi panorama. Einant miško taku link laiptų šnekamės, kad nelabai jauku yra taip vaikščioti dėl galimo susidūrimo su fauna. Likus keliems laiptams iki jų pabaigos, išgirdome traškėjimą žolyne ir pasirodė didelis ale driežas. Iš tiesų, bijau pagooglinti ir surasti informacijos kokį padarą mes matėme, nes neramus miegas naktį - garantuotas. Šiek tiek ne į temą, būnant Balyje labai daug sapnuojame.

Žaliuojančios uolos Gunung Payung paplūdimyje @Bali

Gunung Payung paplūdimys @Bali

Jei yra noro, visada gali surasti veiklos @Bali

Važiuojame toliau į Pandawa
paplūdimį. Už įvažiavimą sumokame apie 2 Eur dviem žmonėms, tai didžiausia suma kokią tik esame mokėję už įvažiavimąGrožėtis vaizdais galima pradėti iš karto pravažiavus rinkliavos punktą. Paplūdimį galima pasiekti tik vienu keliu, kuris yra iškirstas tarp uolų. Tai savotiška vizitinė kortelė Pandawa paplūdimio, kuris tapo prieinamas turistams tik prieš penkis metus ir sparčiai populiarėja jų tarpe. Bevaikštinėjant paplūdimiu urzgiantis pilvas pradeda siųsti žinią, kad priešpiečių metas. Išsirenkame kavinukę, nors aš linkusi vadinti "skyle" tokias vietas. Gali ir drabužių nusipirkti, ir pavalgyti - viskas vienoje vietoje. Greitam užkandžiui pasirenkame apkeptus kukurūzus. Asmeniškai man, šis skanumynas yra atradimas Balio saloje.

Kelias į Pandawa paplūdimį @Bali

Pandawa paplūdimys @Bali

Apkepti kukurūzai @Bali

Pasiekėme paskutinį penktadieninės išvykos punktą - Uluwatu paplūdimį. Pirmo apsilankymo metu apžiūrėjome Uluwatu šventyklą (apie šventyklas galima paskaityti čia), pavakarieniavome Single Fin restorane ir susitarėme kitą kartą grįžti apžiūrėti Uluwatu paplūdimio. Mes grįžome! Ir pirmoji emocija išvydus paplūdimį - wow, kodėl mes pirmą kartą nenusileidome iki paplūdimio? Paplūdimys apsuptas uolų, tarp kurių galima ir slėpynių pažaisti. Fotoaparatas atiduotas vyrui, o aš ieškau įvairiausių praėjimų tarp uolų. Šį kartą paplūdimys mane pakerėjo ne baltu smėliu ir ne skaidriu vandeniu, o būtent uolomis. Tarp kitko, uolose puikiai galima pasislėpti nuo kaitrios saulės, bet ir toliau mėgautis vaizdu į vandenynąAš noriu dar kartą sugrįžti į Uluwatu paplūdimį! Keliaujame į namų pusę.

Uluwatu paplūdimys @Bali

Uluwatu paplūdimys @Bali

Dar ne vakaras, todėl nusprendžiame užtvirtinti įvykusią išvyką ir iki galo išnaudoti penktadienio dieną. Važiuojame iki paplūdimio palydėti saulės, o vakarienei laukia...
Taco Casa - Meksikiečiai!!