2017 m. rugsėjo 25 d., pirmadienis

My life baggage: Malaizija

Mes gyvename nuostabiame pasaulyje, pilname grožio, žavesio ir nuotykių. Nuotykiai, kuriuos galime patirti, niekada nesibaigia, jei mes jų ieškome su plačiai atmerktomis akimis (Jawaharial Nehru).
                                                                                                  ***
   Praeitų metų rugsėjis asocijuojasi su naujovėmis, iššūkiais ir nežinomybe. Rugsėjo mėnuo pamažu tampa lyg naujų metų pradžia. Kad ir kaip sunku buvo atversti naują gyvenimo lapą bei prisitaikyti prie kitokio gyvenimo stiliaus nei dauguma esam įpratę, šiandien sakau, kad tai vienas iš geriausių sprendimų, kuriems esu tarusi "Taip"!

George Town Street Art @Malaizija

Šiandieninis post'as apie nuo birželio pabaigos iki liepos  vidurio praleistą laiką Malaizijoje. Tuo pačiu tai  lyg atsisveikinimas su keliavimu Azijoje, kuris reiškia grįžimą į Lietuvą. Dabar belieka nusiteikti, kad tai tik tarpinė stotelė ir ruduo atpūs naujų vėjų ir vėl reikės kelti sparnus.

Nida @Lietuva

Didžiąją laiko dalį praleidome įvairialypėje Malaizijos sostinėje - Kuala Lampur. Mieste esančių pastatų, architektūros pagalba galime įžvelgti kaip susijungia praeitis ir dabartis. Miestas išsiskiria moderniais pastatais, iš kurių populiariausias yra Petron Twin Tower - aukščiausi dvyniai bokštai pasaulyje.
    Netoli Petron Twin Tower yra įsikūręs parkas su bėgiojimo ir pasivaikščiojimo takais, fontanais ir baseinu vaikams. Tai vieta, kurioje sutiksite minią žmonių.
  Kalbant apie žmones, Kuala Lampur yra daugiakultūrinis miestas, kuriame vietą po saule dalinasi malajiečiai, indai, kinai, vietinės grupės.

Petron Twin Tower @Malaizija

Baseinas netoli Petron Twin Tower @Malaizija
    Tačiau ir šiame didžiuliame bei moderniame mieste galima rasti vietų, kuriuose pasislėpsite nuo miesto šurmulio, bet ir nuo žmonių masės. Tai vieta, kurioje ramybė garantuota! Viena iš tokių vietų yra mūsų pamėgtas parkas.

Kuala Lampur parkas @Malaizija

Tai gi, ką (ne)įdomaus Kuala Lampur dar aplankėme be mėgstamo parko. Gyvenome netoli Petaling Street, kurioje didžiulis pasirinkimas kiniško šlamšto, masažo salonų, vietinio maisto stalų.

Petaling Street @Malaizija

Arba galima apsilankyti Central Market, kuriame rasite ne tik kinietiškų, bet ir vietinių gamybos prekių. Lankantis tokio tipo vietose reikia apsišarvuoti kantrybe ir įvaldyti derybų meną.

Central Market @Malaizija

Žinoma, įspūdingiausias prekybos centras yra Pavilion, kuris po vienu stogu talpina apie 450 parduotuvių.

Pavilion prekybos centras @Malaizija

Šiais laikais prekybos centruose galima ne tik apsipirkti, bet ir papramogauti. Kaip tarėm, taip ir padarėm. Kino bilietai į "Transformeriai: paskutinis riteris" rankose ir prasideda klajonės ieškant salės, čia ne Forum Cinemas Klaipėdoje su 6 salėmis. Suradę reikiamą salę joje neradome nei vieno žmogaus. Vieną kartą yra tekę žiūrėti filmą dviese su klasioke "Jūratės ir Kąstyčio" kino teatro salėje. Filmui prasidėjus šiek tiek žmonių susirinko, tai per visą salę buvo apie 10 žmonių. Smagiausia dalis - bilieto kaina, vienam žmogui bilietas kainavo apie 12 ringitų (apie 2.39 Eur). Nuotrauka daryti su telefonu, tad kokybė ...

Kino salė @Malaizija

Netoliese gyvenome ne tik prie Petaling Street, bet ir prie induistų šventyklos. Šventyklos pavadinimo tikrai nepaminėsiu, bet šiuo atveju jis nelabai ir svarbus. Kas svarbu? Šventyklos pašonėje yra įsikūrę gėlių girliandų prekeiviai ir kasdien einant pro juos stengdavausi pagauti vėjo gūsį, kuris atnešdavo svaiginantį gėlių aromatą. Kvapas švelniai apsuka galvą ir įsivaizduoji save bevaikštinėjančią Mumbajuje, pro The Taj Mahal Tower viešbutį ir netoliese sugulusius žmones ant žemės nakties miegui. Indijoje gyvenimas svaiginantis kaip ir tas kvapas sklindantis iš šventyklos pašonės.

Indų šventykla @Malaizija

Gėlių girliandų prekystaliai @Malaizija

Aplankėme Batu Caves indų šventovę. Įėjimas į šventovę nemokamas, nebent neturėsite su kuo prisidengti kojų ar pečių, tada reikės sumokėti 5 ringitus (0.99 Eur), bet išeinant, tiksliai nebeprisimenu, 2 - 3 (0.40 - 0.60 Eur) ringitus grąžina.
 Tačiau ne viskas taip paprasta, nes norint apžiūrėti šventyklą įsikūrusią ant kalno reikės įveikti apie 270 laiptų. Čia taip pat neapsieita be beždžionėlių, kurių gausiai apsėsti laiptų turėklai. Įdomiausias dalykas, kad ir po šiai dienai Batu Caves vyksta induistų religinės apeigos bei pritraukia daugiau nei 1 milijoną piligrimų per metus.

Batu Caves @Malaizija

Šventyklą galima pasiekti traukiniu, o ir viešas transportas Kuala Lampur tikrai nenuvilia. Nauji, tvarkingi autobusai žmones vežioja nemokamai, o už traukinį ir nepermokėsite. Autobusas iš/į oro uosto į/iš centrinės stoties kainuoja 10-12 ringitų (apie 1.99 - 2.39 Eur).

Centrinė traukinių stotis @Malaizija

Porai dienų išvykome į George Town, Penang saloje. Nei daug, nei mažai, bet iki naujosios vietos su autobusu važiavome apie 7 valandas. Kelionė atgal į Kuala Lampur truko apie 5 valandas. Tai laikoma kaip normali kelionės trukmė. Į vieną pusę dviem žmonėm kelionė kainavo 89.46  ringitus (apie 18.67 Eur).

George Town gatvės @Malaizija

George Town pasižymi išskirtine architektūra, kurioje susilieja Vakarų ir Rytų architektūros bruožai. Žinoma, miestas yra įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą. O labiausiai miestas išsiskiria Street Art piešiniais ant sienų bei karikatūrų dioramomis iš plieninių strypų. Reikėtų pasidžiaugti, kad populiariausi Street Art piešiniai puošiantys George Town yra lietuvių dailininko Ernesto Zacharevičiaus darbai. Idėja gimusi papuošti miestą Street Art piešiniais gimė norint įpūsti naujos gyvybės miestui.

George Town Street Art @Malaizija

Karikatūrų dioramos @Malaizija

Pabaigai, į Kuala Lampur sugrįžčiau tik dėl vieno dalyko - shopping'o, kuris prasideda kinų gamybos prekėmis ir baigiasi pasaulinio lygio dizainerių parduotuvėmis.